Over deze actie

Deze actie is een initiatief van Ichtus Vlaanderen en TWERK vzw, een sociale werkplaats voor en met mensen met autisme.

Ichtus Vlaanderen organiseert jaarlijks een chocoladeactie om extra fondsen te verzamelen, en deed dat via www.steunonzevereniging.be, een platform van TWERK, dat volledig werd opgezet door de doelgroepmedewerkers van TWERK.

Ichtus verkoopt daarbij FairTrade chocoladeproducten van TWERK, en de opbrengsten van de verkoop worden eerlijk verdeeld tussen beide partners.

In 2016 opperde Ichtus het idee om niet alleen de bestellingen, maar ook de betalingen online te doen verlopen. Daarom ontwikkelden de medewerkers van TWERK deze website. De technische aspecten, de lay-out, de orderverwerking én alle logistieke aspecten van deze webshop worden volledig onderhouden en gedragen door de TWERK-medewerkers. Zowel Ichtus als TWERK zijn daar bijzonder trots op.

Bent u ook geïnteresseerd in een dergelijke chocoladeactie voor uw vereniging of organisatie? Neem dan contact op!